Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Το φυλλάδιο του ultra!

Με πρωτοβουλία μου και φυσικά κατόπιν έγκρισης της διοίκησης του Α.Σ. Λαμία επιμελήθηκα ένα φυλλάδιο που μοιράστηκε στους θεατές του αγώνα Α.Σ. Λαμία - Α.Π.Ο.Κ. Βελούχι.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά το φυλλάδιο. Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας ήταν να προσφέρω στο φίλαθλο κόσμο της ομάδας ένα έντυπο με κάποιες ελάχιστες πληροφορίες για την ομάδα μας όπως συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ομάδες. Εκτός από το δικό μου φυλλάδιο στους θεατές του αγώνα μοιράστηκε από τον Α.Σ. Λαμία το πρόγραμμα του πρωταθλήματος.








Το εξώφυλλο

















το κύριο σώμα του φυλλαδίου περιείχε στοιχεία που αφορούσαν τον προηγούμενο αγώνα της ομάδας. Μια σύντομη αναφορά στο αγωνιστικό κομμάτι, οι συνθέσεις των δύο ομάδων, οι δηλώσεις των προπονητών, το ιδιαίτερο γεγονός της βράβευσης και τα αποτελέσματα της αγωνιστικής.













αναφορά στον αγώνα της ημέρας, διαιτητές, προϊστορία των αγώνων, οι υπόλοιποι αγώνες κι η επόμενη αγωνιστική.














το έμψυχο δυναμικό της ομάδας















στο οπισθόφυλλο αντί χορηγού προτίμησα να βάλω τον Παναγιώτη που κρατάει πάντα ψηλά τη σημαία της ομάδας μιας κι η παιδική ψυχή του παραμένει αμόλυντη από τις κακίες των "οπαδών", τις αντιπαλότητες και τις σκοπιμότητες. Ας απολαύσουμε το ποδόφαιρο!












Πουθενά στο φυλλάδιο δεν αναγραφόταν το όνομά μου, δεν το έκανα για προσωπική προβολή. Φυσικά αναγραφόταν η ηλεκτρονική διεύθυνση του forza Λαμία. Αυτός ο ιστότοπος λειτουργεί ως μια διαδικτυακή παρέα με σημείο επαφής την αγάπη όλων μας για την ποδοσφαιρική ομάδα του Α.Σ. Λαμία. Δεν είναι κερδοσκοπικός ιστότοπος. Η αναγραφή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του forza Λαμία είχε ως επιδίωξη την διεύρυνση της παρέας ώστε μέσα από τον ιστότοπο να επικοινωνούν και να ενημερώνονται οι φίλοι της ομάδας.

Ελπίζω η δική μου πρωτοβουλία να βρει συνεχιστές! Προσωπικά δεν είμαι σε θέση να καταβάλω ξανά το κόστος εκτύπωσης του φυλλαδίου και θα υπάρξει νέο μόνο αν κάποιος ή κάποιοι χορηγοί δώσουν... ένα χεράκι βοηθείας. Το κόστος του φυλλαδίου ήταν περίπου στα 80 ευρώ για τα 200 αντίτυπα.

Ευχαριστώ τους απλούς φίλους της ομάδας που σε αναγνώριση της προσφοράς μου όπου κι αν με συναντούσαν μου έδιναν συγχαρητήρια, με γεμίζουν θάρρος και δύναμη να συνεχίσω την προσπάθειά μου.

Ευχαριστώ την διοίκηση του Α.Σ. Λαμία που μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω το έμβλημα και το όνομα της ομάδας αλλά και με βοήθησε να διανείμω το φυλλάδιο! Ίσως την πρωτοβουλία μου ν΄αναλάβει να συνεχίσει και με ακόμα καλύτερο τρόπο ο Α.Σ. Λαμία!

2 σχόλια:

  1. θΑΝΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ.ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

    ΝΙΚΟΣ ΣΑΝΤΑΡΜΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΨΟΓΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΦΙΛΕ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ FORZA LAMIA ΠΡΩΤΟ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας θα δημοσιεύονται μόλις επιβεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες:

1. Δεν προσβάλουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών.
2. Δεν θίγουν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
3. Δεν διευκολύνουν ή ενθαρρύνουν την τέλεση αξιοποίνων πράξεων και προσβάλλουν τα κρατούντα ήθη και την δημοσία αιδώ.
4. Δεν αντίκεινται στις διατάξεις του τηλ/κού νόμου, του κώδικα δεοντολογίας άσκησης τηλ/κών δραστηριοτήτων, των νόμων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών.