Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Δελτίο τύπου από κ.Νίκο Σουφλέρη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας κάνω γνωστό ότι κατέθεσα την Παρασκευή 16-04-2010 στο Δ.Σ. του Α.Σ. Λαμία την παραίτησή μου από την θέση του Προπονητή και Τεχνικού Διευθυντή της ομάδας μας.

Αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες που μου αναλογούν. Μου είναι όμως ανθρωπίνως αδύνατο να δέχομαι από συμπολίτες μου ύβρεις για την οικογένειά μου, να αμαυρώνουν την μνήμη της μητέρας μου και να δέχομαι στην οικία μου απειλητικά τηλεφωνήματα από αλλοδαπούς αφού οι άνανδροι υβριστές δεν έχουν το θάρρος να τηλεφωνήσουν οι ίδιοι.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, τους αμέσους συνεργάτες μου Πάντο Βασίλη και Καψαλιάρη Γιώργο για την άριστη συνεργασία, τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας για την υπακοή, μαχητικότητα και θέληση που δείξανε τον χρόνο που περάσαμε μαζί, τους αγνούς φιλάθλους της ομάδας μας για την υποστήριξή τους και τέλος τα ΜΜΕ για την εποικοδομητική τους κριτική.

Εύχομαι ο στόχος της παραμονής να επιτευχθεί με την βοήθεια όλων και η καινούργια αγωνιστική σεζόν να ξεκινήσει με όραμα και γνώμονα την επιτυχία της μεικτής ομάδας ΝΕΩΝ της Ε.Π.Σ.Φ.

Η υπόσχεσή μου στα ΜΜΕ για την συνέντευξη τύπου εφ’ όλου ύλης με το τέλος της αγωνιστικής περιόδου ισχύει κανονικά.

Με Αθλητικούς Χαιρετισμούς,


Σουφλέρης Νίκος