Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Προσωπική τοποθέτηση

επί προσωπικού ζητήματος...


Ανέκαθεν θεωρούσα σημαντικό να έχω το θάρρος να λέω τη γνώμη μου φωναχτά! Ουδείς αλάνθαστος φυσικά...
Δεν μ΄αρέσει να συμμετέχω σε ίντριγκες και δολοπλοκίες, να μηχανεύομαι διάφορα για να δικαιολογήσω τις απόψεις και τις ενέργειές μου. Είμαι αυτός που φανερώνουν οι θέσεις και οι πράξεις μου κι όταν κάνω λάθη τα διορθώνω κι αν αυτό δεν είναι εφικτό προσπαθώ να επανορθώσω.
Επειδή στο internet "βασιλεύει" η ανωνυμία κι ο καθένας λέει ότι θέλει εκ του ασφαλούς ή καταδεικνύει άλλους ως υπαίτιους για δικές του ανοησίες για πρώτη και τελευταία φορά ασχολούμαι με τέτοια "μίζερα ανθρωπάκια" και δηλώνω ότι ο υπογράφων ως ARMATAULTRAS στην ιστοσελίδα του συνδέσμου φιλάθλων LAMIAFANS.GR είμαι ο Θανάσης Καραχάλιος από τη Λαμία, 34 ετών, στρατιωτικός, οπαδός του Α.Σ. Λαμία απ΄τη μέρα που γεννήθηκα και καμία σχέση δεν έχω με όσα τυχόν μου αποδίδονται πέρα των όσων έχω γράψει σ΄αυτό το site υπογράφωντας ως ARMATAULTRAS.
Παρακαλώ πολύ να μ΄αφήσετε έξω απ΄τα βρώμικα παιχνίδια σας κι όσοι είστε "κότες" ας το λαμβάνατε υπ΄όψιν πριν αποφασίσετε να το παίξετε "κοκορες". Δηλώνω παρόντας κι έτοιμος να στηρίξω κάθε κίνηση του συνδέσμου φιλάθλων που αποσκοπεί στο καλό της αγαπημένης μας ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα δημοσιεύονται μόλις επιβεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες:

1. Δεν προσβάλουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών.
2. Δεν θίγουν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
3. Δεν διευκολύνουν ή ενθαρρύνουν την τέλεση αξιοποίνων πράξεων και προσβάλλουν τα κρατούντα ήθη και την δημοσία αιδώ.
4. Δεν αντίκεινται στις διατάξεις του τηλ/κού νόμου, του κώδικα δεοντολογίας άσκησης τηλ/κών δραστηριοτήτων, των νόμων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών.