Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

αποχώρησε από τον Α.Σ. Λαμία ο Θανάσης Σερπάνος

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα με τον Θανάση Σερπάνο μου γνωστοποίησε την αποχώρησή του από τον Α.Σ. Λαμία. Ο Θανάσης Σερπάνος μου ζήτησε να μεταφέρω το ακόλουθο μήνυμα:

"Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και τον φίλαθλο κόσμο της Λαμίας που στήριξε την προσπάθεια που ξεκίνησε το καλοκαίρι. Η συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων προς το πρόσωπό μου ουσιαστικά με έδιωξε από την ομάδα. Καλώ τον κόσμο να στηρίξει την ομάδα, εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω. Δεν αποχώρησα από την ομάδα επειδή έμεινα εκτός αποστολής από τον αγώνα με τον Πύρασο. Σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου και ουδέποτε δημιούργησα πρόβλημα. Οι λόγοι που με οδήγησαν σ΄αυτήν την απόφαση είναι βαθύτεροι και θα εξηγηθούν".


Επειδή ο Θανάσης Σερπάνος ήταν καθ΄όδόν προς την Λαμία η τηλεφωνική μας επικοινωνία ήταν σύντομη. Ο Θανάσης Σερπάνος θα μιλήσει εφ΄όλης της ύλης μόνο στο Forza Λαμία όπως μου επεσήμανε και θα εξηγήσει τους λόγους που τον οδήγησαν σ΄αυτή την απόφαση. Θα υπάρξει ανάρτηση σήμερα το βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα δημοσιεύονται μόλις επιβεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες:

1. Δεν προσβάλουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών.
2. Δεν θίγουν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
3. Δεν διευκολύνουν ή ενθαρρύνουν την τέλεση αξιοποίνων πράξεων και προσβάλλουν τα κρατούντα ήθη και την δημοσία αιδώ.
4. Δεν αντίκεινται στις διατάξεις του τηλ/κού νόμου, του κώδικα δεοντολογίας άσκησης τηλ/κών δραστηριοτήτων, των νόμων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών.