Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Ο Θανάσης Σερπάνος εξηγεί γιατί έφυγε από την ομάδα

Ούτε εισαγωγή μπορώ να κάνω, ούτε και κάποιον σχολιασμό, τα είπε όλα όπως είχε υποσχεθεί ότι θα κάνει ο Θανάσης Σερπάνος.


έδωσε από την αρχή το στίγμα του.

"πρώτα απ΄όλα θέλω να τονίσω ότι δεν έφυγα από την ομάδα επειδή έμεινα εκτός αποστολής. Σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου. Αύριο θα είμαι κι εγώ προπονητής, θα είμαι στην ίδια θέση και θα έχω την απαίτηση οι αποφάσεις μου να γίνονται σεβαστές από τους παίκτες μου. Το λέω αυτό προκαταβολικά για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τους λόγους που με οδήγησαν στην έξοδο από την ομάδα".


μίλησε για την προσπάθεια που ξεκίνησε το καλοκαίρι.

" Θέλω να αναφέρω τα γεγονότα που συνέβησαν μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα. Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι όταν η ομάδα ήταν σε αδιέξοδο και φαινόταν πως δεν θα συμμετείχε στο πρωτάθλημα. Με δική μου πρωτοβουλία μαζί με τον Γιάννη Χαλβαντζή και τον Γιάννη Συρογιάννη σε μια συνάντηση στο σπίτι μου ξεκινήσαμε την προσπάθεια για να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να μην πάει η ομάδα στο πρωτοδικείο. Ούτε καν ψηφοδέλτιο δεν υπήρχε στις εκλογές για ν΄αναλάβει κάποιος την ομάδα τότε. Αν υπήρχε κάποιος ενδιαφερόμενος δεν θα κάναμε αυτή την κίνηση. Όλοι βοήθησαν ώστε να σχηματιστεί το ρόστερ της ομάδας και να κατέβει στο πρωτάθλημα. Ο Γιάννης Χαλβαντζής πρότεινε για προπονητή της ομάδας τον κ. Πέτρο Πανόπουλο που έχει διατελέσει και στο παρελθόν προπονητής στην ομάδα κι είναι ένας άνθρωπος με κύρος στο χώρο του ποδοσφαίρου. Έγινε πρόταση στον κ. Πανόπουλο από τον Γιάννη Χαλβαντζή και δέχθηκε αμέσως να συμμετάσχει σ΄αυτή την προσπάθεια. Έγιναν επαφές και με διοικητικούς παράγοντες για να βοηθήσουν και θέλω ν΄αναφέρω ότι ο κ. Νίκος Τσιλαλής ήταν αρνητικός στο να συμμετάσχει σ΄αυτή την προσπάθεια και πείσθηκε με δυσκολία. Είναι όμως πολύ οργανωτικός, προσέφερε πολλά κι η ομάδα άρχισε να λειτουργεί. Το καλοκαίρι δεν πήγα διακοπές κι έτρεχα μαζί με τον Γιάννη Συρογιάννη για να βρούμε παίκτες για την ομάδα. Ακόμα κι όταν ήμουν στο Λονδίνο με την ομάδα της Άρσεναλ έπαιρνα τηλέφωνο σε γνωστούς μου παίκτες για να τους πείσω να έρθουν στην Λαμία. Ο κ. Πανόπουλος και ο κ. Τσιλαλής πήγαν τις διακοπές τους το καλοκαίρι, εγώ γύρισα από το Λονδίνο και πήγα για προπόνηση"


σχολίασε για το ζήτημα που προέκυψε με τα τμήματα υποδομής της Λαμίας.

"Ο Νίκος Τσιλαλής συζήτησε μαζί μου για τα τμήματα υποδομής της Λαμίας, μου ζήτησε πληροφορίες και με ρώτησε αν υπάρχει κάποιος τρόπος πιθανής συνεργασίας με την ακαδημία μου. Του είπα πως κανείς δεν ξέρει πως μπορεί να έρθουν τα πράγματα κι είναι καλύτερο η Λαμία να κάνει τις δικές της ακαδημίες χωρίς να έχει ανάγκη κανέναν. Εκτίμησε την απάντησή μου και με ευχαρίστησε. Η Λαμία έφτιαξε τα τμήματα υποδομής αλλά στον αγώνα με το Βελούχι κάποιοι έκαναν προπαγάνδα κι έλεγαν σε γονείς παιδιών να πάρουν τα παιδιά τους από την ακαδημία μου και να τα πάνε στην Λαμία. Με στενοχώρησε το γεγονός αλλά το ξεπέρασα. Στον αγώνα με τη Σπερχειάδα έφερα στο γήπεδο τα παιδιά της ακαδημίας. Συνάντησα την άρνηση της διοίκησης σ΄αυτήν την πρόθεσή μου να φέρω τα παιδιά της ακαδημίας στο γήπεδο, αλλά ήρθαν. Μπήκαν τα παιδιά στο γήπεδο αλλά απαίτησαν από τους συνοδούς, γονείς των παιδιών, να πληρώσουν εισιτήριο και τελικά τα εισιτήρια τα πλήρωσε ο Γιάννης Χαλβαντζής. Ούτε καν αυτή την τιμή δεν μου έκαναν που αγωνιζόμουν αφιλοκερδώς στην ομάδα. Λες και είχε 10.000 κόσμο στο γήπεδο και θα τους στερούσα 10 εισιτήρια. Ζήτησα από τον Νίκο Τσιλαλή να βάλω μια διαφημιστική πινακίδα της ακαδημίας μου στο γήπεδο. Περισσότερο είχα την ανάγκη να δω μια κίνηση καλής θέλησης από την πλευρά του. Μου απάντησε ότι δεν βάζει διαφήμιση ανταγωνιστικής επιχείρησης."


αναφέρθηκε στην παρουσία του σε τηλεοπτική εκπομπή.

"Βγήκα σε τηλεοπτική εκπομπή κι είπα ότι είμαστε μόνοι μας κι αυτό παρερμηνεύθηκε. Μόνοι μας εννοούσα παίκτες, προπονητές και διοίκηση, σε μια πόλη 100.000 κατοίκων θα έπρεπε να υπάρχει βοήθεια και στήριξη στην ομάδα αλλά δεν υπήρχε. Δεν παραβλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι που τρέχουν για την ομάδα. Να βοηθήσω ήθελα μ΄αυτό που είπα κι όχι να προσβάλω την ομάδα και τους ανθρώπους της. Αν φάνηκε διαφορετικό αυτό που είπα, εννοούσα ότι χρειαζόταν από την πόλη βοήθεια προς όλους, παίκτες, προπονητές και διοίκηση. Στην εκπομπή πήγα για να μιλήσω για την ακαδημία μου αλλά θεωρησα φυσικό ότι θα μου γινόντουσαν κι ερωτήσεις για την Λαμία. Η ομάδα πήγαινε καλά κι ήμουν ο πρώτος σκόρερ του ομίλου, περίμενα να ερωτηθώ και για τη Λαμία. "


εξιστόρησε τα γεγονότα του αποκλεισμού του από την αποστολή για τον αγώνα με τον Πύρασο.

"Βλέπω ότι είμαι εκτός 19άδας για τον αγώνα με τον Πύρασο. Νόμισα πως θα μπερδεύτηκε ο προπονητής. Ρώτησα τον κ. Συρογιάννη και μου είπε κι αυτός το ίδιο, μάλλον θα έκανε λάθος ο προπονητής. Ο κ. Συρογιάννης του τηλεφώνησε και τον ρώτησε σχετικά κι ο κ. Πανόπουλος απάντησε ότι δεν είναι παράβλεψη, ο Σερπάνος είναι εκτός αποστολής. Δεν σχολίασα την απόφαση του προπονητή μου, σεβάστηκα την επιλογή του. Θέλω να πω ότι εγώ ήμουν έτοιμος και στη διάθεση του προπονητή μου για τον αγώνα. Ειπώθηκε ότι έλειπα 3 εβδομάδες από τις προπονήσεις, έλειπα 2 εβδομάδες. Ήμουν στην σχολή προπονητών στην Άμφισσα και γυμναζόμουν εκεί. Με πίεζαν να έρθω για τον αγώνα με τα Μετέωρα και ήρθα κι έπαιξα. Και τότε έλειπα από τις προπονήσεις αλλά με χρησιμοποίησε στον αγώνα. Δεν στέκει για εμένα η αιτιολόγηση ότι ήμουν ανέτοιμος για τον αγώνα με τον Πύρασο. Τι άλλαξε σε μια εβδομάδα και δεν χωρούσα ούτε στην 19άδα; Σου θυμίζω ότι και στην Ελασσόνα πήγα με 39 πυρετό. Τότε είπα στον προπονητή κόουτς αν με χρειαστείς βάλε με και μ΄έβαλε στο παιχνίδι και τα έδωσα όλα. Γιατί δεν με άφησε και τότε εκτός αποστολής που ήμουν άρρωστος; Στην σχολή προπονητών δικαιούσαι να κάνεις 10-12 απουσίες, αν δεν έχεις απουσίες παίρνεις μπόνους 10% στα γραπτά κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Εγώ το έχασα αυτό το μπόνους για να έρθω να αγωνιστώ. "


επιβεβαίωσε την απαγόρευση της διοίκησης προς τους παίκτες της ομάδας να παρεβρεθούν στον χορό της ακαδημίας του.

"Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων προς το πρόσωπό μου. Δεν θέλω να δημιουργήσω αναστάτωση στην ομάδα. Έκανα υπομονή, τα παρέβλεψα όλα αλλά ο κάθε άνθρωπος έχει τα όρια του κι εγώ τα ξεπέρασα. Την περασμένη Παρασκευή μπήκε ο κ. Πανόπουλος στα αποδυτήρια και είπε στους συμπαίκτες μου ότι είναι εντολή της διοίκησης να μην πάει κανένας παίκτης, απ΄όσους είναι στην αποστολή, στον χορό του Σερπάνου. Ο χορός ήταν στις 21:00 κι η ομάδα έχει ωράριο ως τις 23:30. Μπορούσαν να έρθουν οι συμπαίκτες μου για μια ώρα και να με τιμήσουν με την παρουσία τους, ήταν σημαντικό για μένα. Δημιουργήθηκε άσχημη εντύπωση, με ρωτούσαν οι προσκεκλημένοι μου που είναι η Λαμία. Είχα ένα τραπέζι για τον Α.Σ. Λαμία που τελικά κάθησαν 6 άτομα από 30 παίκτες, 3 προπονητές και 11 μέλη της διοίκησης. Στο χορό υπήρχαν οι πρώην συμπαίκτες μου από το Λειανοκλάδι που κι εκείνοι είχαν αγώνα την επόμενη μέρα. Είχα κανονίσει να φύγω από το χορό στις 12:30, μια ώρα παραπάνω απ΄το συνηθισμένο ωράριο της ομάδας, όπως και ο Δημήτρης Σκόρδας που αγωνίζεται στο Λειανοκλάδι, για να πάω να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμος για τον αγώνα της επόμενης μέρας. Η εντολή να μην με τιμήσουν με την παρουσία τους οι συμπαίκτες μου σε τι ωφελούσε; Το παράβλεψα κι αυτό."


είπε για τα χρήματα που δόθηκαν στους παίκτες.

"Από την αρχή είχαμε πει ότι αν το επέτρεπαν τα οικονομικά και παίρναμε χρήματα οι παίκτες, θα μοιραζόντουσαν εξίσου σε όλους με μόνο διαχωρισμό ανάμεσα στους μικρούς και στους μεγαλύτερους σε ηλικία. Τελικά έγινε κάποια αξιολόγηση και τα χρήματα δόθηκαν με άλλα κριτήρια και ρωτάω γιατί; Υπάρχει αξιολόγηση; Από ποιόν γίνεται; Με ποιά κριτήρια; Ποιός θα με αξιολογήσει; Αυτός που τον παρακαλούσα το καλοκαίρι να έρθει στην ομάδα; Ας έρθει να μου πει εμένα με ποιά κριτήρια θα με αξιολογήσει...( γέλασε σ΄αυτό το σημείο της συζήτησης ο Θανάσης Σερπάνος). Από την αρχή είχε συμφωνηθεί ότι αν προέκυπταν χρήματα θα μοιραζόντουσαν σε όλους εξίσου. "


ξέσπασε τελικά ο Θανάσης Σερπάνος.

"όλα όσα είπα γέμιζαν το ποτήρι κι ήρθε η σταγόνα που το ξεχείλισε. Άκουσα τις δηλώσεις του προπονητή μου στην Νέα Αγχίαλο κι αυτό ήταν για μένα το αποκορύφωμα. Με ρώτησε ένα παιδάκι στην ακαδημία που είδε τον προπονητή μου στην τηλεόραση και με ρώτησε κύριε γιατί μιλάει έτσι για εσάς ο προπονητής σας; Τι να του πω; Δεν μπορώ να συνεχίσω. Ξέρω ότι θα πουν πολλά και θα με κατηγορήσουν γι αυτή την απόφασή μου αλλά δεν με αγγίζουν. Είναι συνηθισμένα τα βουνά απ΄τα χιόνια. Δεν δημιούργησα προβλήματα. Έδωσα τα πάντα για την ομάδα, για να μην διαλυθεί. Έχασα και χρήματα αλλά δεν με νοιάζει. Νιώθω όπως όταν χτίζεις ένα σπίτι και μόλις το τελειώνεις γίνεται ένας σεισμός και πέφτει. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά του κ. Πανόπουλου και το ξέσπασμά του εναντίον μου την Κυριακή. Έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ απ΄όλα όσα έχουν συμβεί. Δεν είναι κακό να λύνεται μια συνεργασία όταν υπάρχει ασυμφωνία. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου. Χάρη σ΄αυτούς ήμουν ο 1ος σκόρερ του ομίλου. Ποτέ δεν έβαλα τον εαυτό μου πάνω από τους άλλους. Βοήθησα τους συμπαίκτες μου. Τους εύχομαι καλή δύναμη και γερό στομάχι, έχει δρόμο το πρωτάθλημα.Εγώ κατάλαβα ότι κάποιοι δεν με ήθελαν στην ομάδα. Δεν ήθελα όφελος από την ομάδα, τίποτα δεν ζήτησα, ήρθα επειδή αγαπάω την ομάδα, για να προσφέρω. Αναρωτιέμαι από το πρωί που δήλωσα ότι φεύγω από την ομάδα δεν άξιζα να με πάρουν ένα τηλέφωνο από την διοίκηση να με ρωτήσουν; Με πήρε τηλέφωνο πολύς κόσμος να με ρωτήσει αλλά από την διοίκηση κανένας. Βλέπεις κι εσύ πως είμαι τώρα, έχω στενοχωρηθεί πολύ. Πάντως φεύγω με το κεφάλι ψηλά. Αν πρόσφερα ή όχι φαίνεται από την ανταπόκριση του κόσμου. Ακόμα και στην ιστοσελίδα σου βγήκα πρώτος στις ψηφοφορίες για τον καλύτερο παίκτη της ομάδας. Η ομάδα ξεκίνησε όπως ξεκίνησε και φτάσαμε κάποια στιγμή να μιλάμε και για πρωταθλητισμό".


μίλησε για την επόμενη μέρα

"Θα στηρίξω την ομάδα, θα πηγαίνω και θα την βλέπω όποτε μπορώ. Δυστυχώς στο ποδόσφαιρο είναι πιο πολλές οι πίκρες παρά οι χαρές. Με τη ψυχική διάθεση που έχω αν έμενα δεν θα βοηθούσα την ομάδα. Όλα όσα λέω είναι ελάχιστα μπροστά σε όλα όσα έχουν συμβεί αλλά δεν θέλω να διαταράξω την ηρεμία της ομάδας. Προέχει η ομάδα και δεν θα πω περισσότερα αλλά σκέψου από που ξεκινήσαμε, τι πετύχαμε και πως καταλήγουμε τώρα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα δημοσιεύονται μόλις επιβεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες:

1. Δεν προσβάλουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών.
2. Δεν θίγουν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
3. Δεν διευκολύνουν ή ενθαρρύνουν την τέλεση αξιοποίνων πράξεων και προσβάλλουν τα κρατούντα ήθη και την δημοσία αιδώ.
4. Δεν αντίκεινται στις διατάξεις του τηλ/κού νόμου, του κώδικα δεοντολογίας άσκησης τηλ/κών δραστηριοτήτων, των νόμων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών.