Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

μια πρώτη προσωπική άποψη για όσα συμβαίνουν...

Επειδή δεν είμαι παρά ένας απλός, μη δογματικός, οπαδός της ομάδας θέλω να ξεκαθαρίσω ότι όσο με αφορούν οι εξελίξεις ξεκίνησα από μια υπόσχεση που έδωσα στους επισκέπτες του Forza Λαμία. Υποσχέθηκα να ρωτήσω τον Θανάση Σερπάνο για μια σειρά από σχόλια που κάποιος επισκέπτης έγραψε στο Forza Λαμία κι αποτελούσαν βαριές κατηγορίες. Αν ήταν αληθή ως γεγονότα τότε άλλαζαν δραματικά τα δεδομένα για την ομάδα μας. Δεν περίμενα ότι θα έπαιρνε τέτοιες διαστάσεις το ζήτημα. Επειδή δεν μπορώ ν΄αφήσω στη μέση ό, τι ξεκίνησα θα προσπαθήσω να κάνω γνωστές όλες τις πλευρές της κατάστασης μήπως και τελικά καταλάβουμε τι φταίει και διαχρονικά η ομάδα μας είναι σε κατάσταση ασταθούς ισορροπίας. Ούτε "ήρωας", ούτε "ρεπόρτερ" είμαι... δεν θέλω να φανώ ανακόλουθος στην υπόσχεσή μου. Έχω έρθει σε δύσκολη θέση κι ανησυχώ ότι θα υπάρξουν απροσδιόριστες συνέπειες για εμένα προσωπικά. Θα τραβήξω το δύσκολο δρόμο που διάλεξα, για εμένα το σημαντικότερο είναι να έχω το κεφάλι μου ψηλά. Συνιστώ υπομονή και εγκράτεια σε όλους μας, ας είναι αυτό το τελευταίο πικρό ποτήρι που θα πιούμε οι φίλοι της ομάδας!


Ο ultra ήταν, είναι και θα μείνει περήφανος κι ανεξάρτητος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα δημοσιεύονται μόλις επιβεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους ακολουθεί τους παρακάτω κανόνες:

1. Δεν προσβάλουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών.
2. Δεν θίγουν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
3. Δεν διευκολύνουν ή ενθαρρύνουν την τέλεση αξιοποίνων πράξεων και προσβάλλουν τα κρατούντα ήθη και την δημοσία αιδώ.
4. Δεν αντίκεινται στις διατάξεις του τηλ/κού νόμου, του κώδικα δεοντολογίας άσκησης τηλ/κών δραστηριοτήτων, των νόμων περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των νόμων περί προστασίας των καταναλωτών.